99% ljudi ( a mozda ste medju njima i Vi) je kupovalo razno razne eknjige, upisalo se na desetak internet kurseva, isprobalo desetak ako ne i stotine razlicitih metoda "zarade na internetu", upisalo se na stotine mailing lista i izgubilo se u svemu tome da nakraju nisu nis napravili a jos manje zaradili - i ODUSTALI!

Dok je s druge strane ostao onaj 1% uspesnih ljudi koji zaradjuju putem interneta iz razloga sto su od samog pocetka naisli na program ili na mentora koji ga je naucio svemu - korak po korak - kako postaviti profitabilan internet business, koristeci metode koje funkcionisu danas na internetu...

Morate isto tako shvatiti jedno –

Da bi napravili novce putem interneta morate malo novaca i potrositi - na edukaciju i ulaganjem u sebe!

четвртак, 20. фебруар 2014.

Sta je to PTC???

Sta je to PTC???

PTC je skracenica od pay-to-click odnosno placanje-za-klik. Danas ima na stotine PTC sajtova koji se pokusavaju izdvojiti od ostalih nudeci neke nove stvari koje drugi PTC sajtovi nemaju... Klasicna konkurencija vlada i u toj oblasti... To su znaci sajtovi ciji vlasnici traze sponzore tj. one ljude koji zele da se reklamiraju i koji zele da njihova stranica bude vidjena... Ti sponzori placaju vlasnicima PTC sajtova odredjenu sumu novca za odredjen broj prikaza a sponzori deo tog novca [najcesce ispod 50%, negdje oko 30-40%] daju korisnicima, odnosno onima koji ustvari i rade citav posao...

Primer : Ja sam vlasnik jednog sajta gde se nalaze flash online igrice... Nemam mnogo clanova da bi organizovao neka veca takmicenja i zato zelim da dovedem vise ljudi na moj sajt. Sta cu uraditi? Promovisacu moj sajt... To je reklamiranje i PTC sajtovi su jedan sistem promovisanja, tj. reklamiranja... Znaci ja cu kontaktirati administratora jednog PTC sajta za koji sam prethodno proverio da radi po pravilima i koji ima pristupacne cene... Nakon par poruka dogovor je da cu mu platiti $25 da mi se stranica na njegovom PTC sajtu prikaze 1,000 puta, tj. da ima 1,000 Pageview-a [kako se to kaze u svetu]. On ce moj banner sa mojim link-om postaviti na njegov sajt i korisnici ce da klikcu na moj sajt da bi zaradili pare a ja cu da povecam svoju posecenost i velika verovatnoca je da ce se neko registrovati a ja cu tako ostvariti svoj cilj... Administrator je uzeo $25 a korisnicima je platio $0.01 po kliku odnosno za tih 1,000 prikaza on je korisnicima platio $10 a njegova zarada je $15.

Ovo je bio samo primer da shvatite o cemu se radi jer razlike mogu biti vece ili manje, zavisno od samog PTC sajta.

Нема коментара:

Постави коментар