99% ljudi ( a mozda ste medju njima i Vi) je kupovalo razno razne eknjige, upisalo se na desetak internet kurseva, isprobalo desetak ako ne i stotine razlicitih metoda "zarade na internetu", upisalo se na stotine mailing lista i izgubilo se u svemu tome da nakraju nisu nis napravili a jos manje zaradili - i ODUSTALI!

Dok je s druge strane ostao onaj 1% uspesnih ljudi koji zaradjuju putem interneta iz razloga sto su od samog pocetka naisli na program ili na mentora koji ga je naucio svemu - korak po korak - kako postaviti profitabilan internet business, koristeci metode koje funkcionisu danas na internetu...

Morate isto tako shvatiti jedno –

Da bi napravili novce putem interneta morate malo novaca i potrositi - na edukaciju i ulaganjem u sebe!

субота, 1. март 2014.

Internet PTC(PaidToClick) zarada

Internet PTC(PaidToClick) zarada



Pre nego sto bilo sta pocnem da vam objasnjavam o ovome zelim da naglasim da je pozeljno da svi vi procitate do kraja sta sam napisao jer jedino tako cete sve razumiti i onda odluciti da li da zaradjujete ili ne, ali ipak bi vam preporucio da zaradjujete.Siguran sam da ima milion blogova i web str. u vezi sa online zaradom i zaradom u PTC industriji tj. zaradom za gledanjem reklama ali eto.. Ja cu se potruditi da sto bolje objasnim sisteme zarade na PTC sajtovima i da vam dam sto bolje savete i to sve u jednom web str. a ne kao mnogi koji otvaraju 10 blogova ili web str. samo sa njihovim referral link-ovima.

 Uglavnom mnogi koji su clanovi nekog sistema internet zarade otvaraju blogove, spamaju po forumima i chat-ovima samo sa jednim ciljem : da se neko registruje preko njihovog link-a i tako postane njihov referral,ja necu reci da i meni to nije cilj jer cu i ja postavljati ref-linkove ali cu ja takodje pokusati da na najbolji moguci nacin objasnim sve u vezi sa ovim sajtovima, da vam kazem prednosti i mane odredjenih sistema za online zarad, a sve o strategiji zarade na PTC sajtovima.

Нема коментара:

Постави коментар